day 52 - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Uriel Maarsen - WaarBenJij.nu day 52 - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Uriel Maarsen - WaarBenJij.nu

day 52

Door: urielmaarsen

Blijf op de hoogte en volg Uriel

21 April 2011 | Zuid-Afrika, Knysna

Goeiemorgen iedereen.

mijn plannen zijn beetje veranderd sinds dinsdag. ik dacht namelijk dat ik volgende week gewoon met de sport school aan de slag kon, maar dit gaat dus niet door. Overigens gingen maandag en dinsdag ookniet door, dus heb weer niks gedaan. Was hier best pissig over omdat ze mij beloofd hadden dat ik vanaf deze week meer te doen zou krijgen, maar dat kunnen ze niet waarmaken dus.En dus ook met vooruitzicht op volgnde week, heb ik besloten terug te gaan naar mijn 1e project weer. Gelukkig werken ze hier klein beetje mee, door mijn vervoer te betalen. ging niet vanzelf maar toch wat kunnen regelen. Dus morgen ga ik weer richting Gansbaai. En zal daar blijven tot 2 mei. Iets langer dan een week. daana heb ik dan nog 1 weekje hier, om hier af te sluiten.

vanochtend zou ik weer prive les geven aan dat jongetje, maar regende hier heel de morgen tot 10min geleden. dus dt ging niet door helaas. Straks ga ik voor de sport school helpen met voetbal. ziet er n naar uit dat het wel droog blijft dus dat gaat hopelijk gewoon door. Vanavond gaan we met paar naar de bios. is maar kleine bios 2 zaaltjes, en draaien maar 3 films, mar wel goede films. het wordt of Black Swan, of een comedy.

morgenochtend om 6u rij ik met mn coordinator mee naar mn 1e project. iedereen gaat naar kaapstad dit weekend.
dus vanaf morgen ben ik weer een week op zee met de haaien.

verder weinig gebeurd. van de week aapjes weer op visite gehad. was beetje stout geweest, had ze wat uit mn hand gevoerd zodat ik paar mooie fotos kon maken haha.

jullie horen snel weer van me!
--------------------------------

hey guys

my plans are changed. in the beginning i was told that i could work at the sport school next week, but now they are going to be closed as well bcause of the holiday. So there will be nothing to do. Monday and tuesday were also wasted. Was supposed to work but both days there was nothing, monday the kids didnt show up nd tuesday the whole day was cancelled. So was very disappointed.cuz i was told that i was getting more involved with sports from this week. but is not going to happen. So also with next week in regard,i decided to go back to my 1st project. So tomorrow im going back to Gansbaai for a week. Luckily there cooperating a bit here, they will cover my transport. cuz they also see that my project here is kind of a flop. and then i will have one more week here after.

this morning i was supposed to play tennis with that boy again, but it was raining all morning till 15 min ago, so that didnt go on unfortunately. In the afternoon i hopefully will help with soccer, at sport school. Tonight were going to the cinema. thers a little cinema here, 2 screens. thy only play 3 films a week, but they have some good films.going to be either Black Swan or a comedy.

so tom morning i will leave at 6 am with my coordinator. she will give me a lift, cuz everyone here is going to capetown for the weekend.

further not much happend. monkeys were around again. ive been bit naughty, fed them out of my hand to get some nice pics. will be posted soon.

seeyaaa!


  • 21 April 2011 - 19:37

    Jan En Elly:

    hai Uriël,
    jammer dat het niet helemaal is als wat je had verwacht, maar misschien wel leuk om weer een weekje bij de haaien op zee te zijn. dus ga er maar voor en geniet daarmaar van zolang het nu nog kan.
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Knysna

Zuid-Afrika

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2011

last day before departure.. (english)

07 Mei 2011

last day before departure.. (dutch)

28 April 2011

2nd last thursday

21 April 2011

day 52

13 April 2011

Day 44
Uriel

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 22995

Voorgaande reizen:

03 Januari 2011 - 10 Mei 2011

Zuid-Afrika

Landen bezocht: